Corona beleid Beddenspecialist den Herder

Coronabeleid Beddenspecialist Den Herder

Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen met betrekking tot de verdere uitbraak van het Coronavirus informeren wij hierbij over de maatregelen die wij hebben genomen om de dienstverlening te kunnen blijven bieden, waarbij de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers voorop staan.

Tot nader order is onze winkel open op dinsdag t/m vrijdagmiddag van 12.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. We zullen de richtlijnen van het RIVM strikt volgen.

Het is zeker ook mogelijk om op afspraak te komen. Onze adviesgesprekken voeren wij verspreid door de winkel, zodat je op gepaste afstand kunt spreken met de betreffende adviseur. Via de button op deze pagina kun je deze afspraak inplannen. Telefonisch contact opnemen kan natuurlijk ook altijd bel dan met 0341 415 363.

De meeste van onze leveranciers ondervinden momenteel geen leveringsproblemen. Daarom kunnen de meeste bestellingen binnen de afgesproken termijn geleverd worden.

Openingstijden showroom

Maandag: Op afspraak
Dinsdag t/m vrijdag: van 12.00 – 18.00 uur (In de ochtend op afspraak)
Vrijdagavond: Op afspraak
Zaterdag: 10:00 uur – 17:00 uur

Omdat we een aangepast rooster hanteren adviseren wij u, om voor uw bezoek, een afspraak te maken, zo wordt u altijd geholpen door de juiste persoon.

Contact mogelijkheden

SHOWROOM
E-mail: info@denhder.nl
Telefoon: 0341 415 363

Hygiëne protocol in de winkel:

We volgen de richtlijnen van het RIVM op. Al onze medewerkers zijn hierover geïnformeerd en krijgen de juiste richtlijnen mee. Zodra er nieuwe richtlijnen komen, geven we die direct door aan onze medewerkers. Alles is er op gericht om besmetting te voorkomen. Dit betekent o.a.

  • Wij schudden geen handen en blijven op gepaste afstand
  • Wij reinigen na ieder bezoek: Deurklink, tafel, pinautomaat, computer
  • Bij het test-liggen leggen we voor iedere klant een fris kussensloopje of handdoekje op het kussen neer
  • We geven tot nader order uit hygiëne oogpunt geen testkussens meer mee
  • Wij vragen zo veel mogelijk contactloos te betalen. Via pinautomaat met bankpas of contactloos via telefoon
  • Wij vragen iedereen te hoesten en niezen in de elleboog en gebruik te maken van papieren zakdoeken
  • Wij bieden de mogelijkheid tot handen te wassen wanneer je dat wilt.

Je kunt ervan uitgaan dat medewerkers die verkouden of grieperig zijn, direct thuis blijven.

Hygiëne protocol bij bezorgen:

Wij leveren orders nog ‘gewoon’ uit en zullen hier ook de richtlijnen van het RIVM volgen.

  • Onze bezorgmedewerkers zullen gepaste afstand houden tijdens het bezorgen. Mogelijk vraagt je thuissituatie erom dat onze bezorgmedewerker je tijdens het installeren vraagt om de ruimte te verlaten.
  • Bij een enkele ondernemer wordt er uitsluitend tot aan de deur bezorgd. Dit wordt van tevoren afgestemd.
  • De bezorgers volgen de richtlijnen van het RIVM. Mogelijk vragen ze na de bezorging of zij de handen mogen wassen.
  • We nemen uit hygiëne oogpunt geen oude matrassen meer mee. Als dit wel is afgesproken dan zullen we deze afspraak nakomen, maar pas als de situatie daar aanleiding toe geeft.
  • Betalingen meestal aan de hand van een factuur die bij bezorging wordt overhandigd. In een enkel geval via pinautomaat: met bankpas of contactloos via de telefoon
  • Als je ziek bent, verkouden of andere signalen die mogelijk wijzen op Corona, verzoeken wij even contact met ons op te nemen. In overleg zullen we dan een nieuwe afspraak inplannen, omdat wij ook onze medewerkers graag gezond houden.

Afspraak inplannen

Direct contact

Heeft u een vraag? Heeft u een probleem? Laat het ons weten en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Start typing and press Enter to search

Beoordeling door klanten: 9 /10 < span> 27 beoordelingen